Sektörde ilk olarak, müşterilerimizle ilişkilerimizi "ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ" standardında sürdürerek müşteri memnuniyetini garanti altına almıştır. Tasarımda ve kalitede, sektöründe öncü olmanın, sektöre yön vermenin onurunu ve heyecanını yaşayan Grand Door, müşterileri ile ilişkilerini de en üst düzeyde sürdürdüğü "VERICERT" tarafından denetlenmiş ve onaylanmıştır.

Profesyonel Yaklaşım

Grand Door Çelikkapı, sektörün en profesyonel kadrosuyla ve profesyonel bir yaklaşımla müşterilerine beklentilerinden daha fazlasını sunmaktadır

Hızlı Geri Bildirim

Grand Door müşterileri tarafından iletilen tüm başvuruların en kısa sürede cevaplandırılmasına önem verilmektedir.

Müşteri Odaklılık

"Müşteri memnuniyeti ve müşteri beklentileri Grand Door" tüm faaliyetlerin odak noktasındadır. Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için müşteri odaklı yaklaşım benimsenmiştir.

Objektiflik

İletilen tüm başvurular objektif bir çerçevede ele alınarak değerlendirilmekte, çözüm sürecinde objektiflik kriterleri göz önünde bulundurulmaktadır.

İnisiyatif Kullanma

Grand Door müşterilerinin ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılayabilmek ve müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde tutmak için çalışanlarımız tüm durumlarda inisiyatif kullanarak karar alma yetkisine sahiptir.

Bilgiye Ulaşılabilirlik

Grand Door müşterileri talep ettikleri bilgiye en kısa zamanda ve en hızlı şekilde ulaşabilmektedir.

Çözüm Odaklılık

Grand Door müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretilmektedir.

Müşterinin Sürece Katılımı

Grand Door müşterileri, ilettikleri başvuruların değerlendirmesi ve çözüm aşamalarıyla ilgili en etkin şekilde bilgilendirilmekte olup, kendilerinin bu şekilde sürece aktif olarak katılımları sağlanmaktadır.

Erişilebilirlik

Grand Door tarafından sunulan çeşitli iletişim kanallarıyla müşterilerimiz şikâyetlerini, bilgi taleplerini, öneri ya da memnuniyetlerini kolay bir şekilde iletmekte ve şirketimize erişim sağlayabilmektedirler.

Sürekli İyileştirme

Grand Door müşterilerinden gelen öneri ve düşünceleri titizlikle değerlendirilmekte ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanılmaktadır.

Gizlilik

Müşteri başvuruları esnasında elde edilen kişisel bilgilerin kullanımı yasalarla sınırlı olup, gizlilik prensibine bağlı kalınmaktadır.

Kurum İçi Bilgilendirme

Grand Door müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılmakta ve takip edilmektedir.

Denetime Açıklık

Müşterilerimiz tarafından yapılan başvuruların değerlendirmesi, çözüm aşamaları, durum kodları ve sonuçları raporlanmakta ve izlenmektedir.

Yasalara Uygunluk

Grand Door müşterileri ile ilişkilerinde ulusal ve uluslararası yasal gereklilikleri yerine getirmekte ve yasal zorunluluk standartlarının çok daha üzerinde hizmet vermektedir.